søndag 10. januar 2016

Velkommen til ny blogg

I februar begynner jeg på 1.modul av hundetrenerutdannelsen til Innlandet Hundesenter. I den forbindelse har jeg fått et sterkt behov for å lese bøker om hund, samt å notere for meg selv det som JEG trenger å huske på. Det har resultert i noen artikler så langt, og det kommer sikkert flere.

Jeg har fundert på hvordan jeg kan inspirere andre til også å lære mer om hund. De som vet de ønsker å lære mer, og de som ikke vet at de har behov for mer kunnskap. Dette har nå resultert i denne bloggen.

Her kommer jeg med ujevne mellomrom til å publisere ting og tang som kan være nyttig for flere enn meg, samt helt sikkert noen personlige bilder og erfaringer også. Og Chantie, som jeg er personlig trener for, vil selvsagt være sterkt medvirkende.

Jeg gleder meg til i februar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar